Estimat/da Maser@:

El Mig Any s´acosta i els preparatius per al proper setembre estan ja en marxa. Amb aquesta carta volem informar-te de les últimes novetats referides a la nostra Festa:

1_ guió d´actes:

AGRUPACIÓ DE COMPARSES

- 11 de Març ( Divendres ): Concert de Mig Any a les 20:30 en la Casa de la Cultura a càrrec de l´Agrupació Musical Santa Cecilia. Es presentaran els nous Delegats de l´Alcalde de Festes.

- 12 de Març ( Dissabte ): a les 16:45 ens veurem a la Plaça del Convent per començar el passacarrer i arreplegar a tots els Capitans. A les 19:00 tornarem a la Plaça del Convent per pujar a l´Ermita per celebrar la Missa de Comparses a les 20:00. Després tornarem a la Plaça del Convent per a gaudir de la Ballà de les Banderes cap a les 21:15. A continuació acompanyarem als Capitans, Dama i Bandera fins a la Comparsa on soparem.

A LA COMPARSA

Ens agradaria vore’t el proper dia de Mig Any a la Comparsa, perquè sinó vens, després t’ho hauran de contar i saps que no és igual. Recorda, a més, que durant el sopar tindrem Xaranga. Els preus i menús són els següents:

Per a dinar (20 €): Ensalada de formatges, calamars amb tomaca, mandonguilles de carn, regirat de bolets, gaspatxos de la terra (plat principal), pinya i bresquilla en almívar (postres), café i herbes.

Per a sopar (23 €): Pernil i formatge, ensaladilla russa, croquetes de bacallar i pernil, magre en salsa, fabetes amb bolets i pernil, solomillo de porc al pebre amb creïlles (plat principal), pastís de xocolate (postres), café i herbes, 2 tíquets de beguda per al ball després de sopar.

Durant el sopar es presentarà a la Dama 2011 i a l´Àngel de la Rodella 2011.

2_ recordem que abans del proper 15 de Març s’han de realitzar els pagaments de la segona fracció de la quota ( 100 € ): ingresos en CAM o BBVA.

Per agilitar tots els tràmits, deveu domiciliar els pagaments de la quota: podeu fer-ho tant de manera individual, com per esquadra.

Els pagaments deuen fer-se dins dels terminis previstos per poder portar una bona organització; els pagaments fora de les dates previstes portaran un recàrrec del 10% i es faran efectius a partir del primer pagament.

3_ les oficines de la Comparsa estaran obertes per a la venda de tiquets els següents dies:8 (dimarts) i 10 (dijous) del mes de Març de 20:00h a 21:00h.

4_ recorda-vos que s´estan arreplegant les adreces electròniques de tots els comparsistes per agilitar la comunicació entre tots. Les heu de fer arribar als Delegats d´Esquadra o als Secretaris de la Directiva.

5_ enguany la prohibició de fumar al local sembla que va a ser especialment controlada. És per això que pensem habilitar cendrers a l’exterior amb la intenció de crear nous àmbits de relació i conversa.

6_ per facilitar la seua actualització, els maseros hem obert un bloc www.maseroscastalla.com que servirà com a font d’informació als comparsistes i que substituirà la plana web. També estem al facebook per si algú li encaixen més les xarxes socials per rebre informació.

Anima’t, que hem de traure-li profit a la xaranga i hi haurà bon ambient! Hem de fer Comparsa! Ens veem al Mig Any!

Atentament la Directiva

Etiquetas:

0 Responses so far.

Publicar un comentario

VISITES